Британський бренд представив надлегку новинку, яка вийде обмеженим тиражем — усього 500 екземплярів. Орієнтовна ціна — близько 400 000 фунтів стерлінгів.
Історія розкішного купе Bentley Continental GT стартувала у 2003 році, і відтоді модель вже тричі оновлювала покоління. Четверта генерація дебютувала влітку 2024-го й майже одразу отримала кілька спецверсій. Тепер, після серії тизерів, британці офіційно розкрили свій найекстремальніший варіант — Bentley Continental GT Supersports.
Найлегший Bentley із 1940 року
У компанії говорять прямо: новинка стала «найдинамічнішим автомобілем», який коли-небудь створювала команда з Крю. Ба більше — це найлегший Bentley з часів Mark V, тобто з 1940 року. Маса Continental GT Supersports — трохи менше 2000 кг, що майже на пів тонни менше, ніж у GT Speed.
Таких результатів вдалося досягти завдяки тотальному «спортивному дієт-режиму»:
- карбонова дахова панель замість алюмінієвої;
- мінус задні сидіння;
- мінус частина шумоізоляції;
- легша аудіосистема з меншою кількістю динаміків;
- мінус частина електронних асистентів водія.
Усе це не лише скоротило вагу, але й знизило центр мас.
Аеродинаміка без декоративних елементів
Зовнішність Continental GT Supersports стала агресивнішою, і Bentley наголошує: жоден елемент не додано суто для краси.
Купе отримало:
- масивний передній карбоновий спліттер із бронзовою вставкою;
- нову легку радіаторну решітку з розділеною «вісімкою»;
- карбонові пороги та додаткові повітроводи;
- фірмову бронзову графіку Supersports на боковинах;
- величезне заднє крило;
- новий дифузор;
- оригінальні патрубки вихлопної системи.
Обуте все це в 22-дюймові диски з шинами Pirelli P Zero Trofeo RS. Завдяки новій аеродинаміці притискна сила зросла понад на 300 кг порівняно з GT Speed.
Спорткар усередині
У салоні — багато карбону, надлегкі спортивні крісла, розташовані нижче, ніж у GT Speed. Збережено віртуальну панель приладів та 12,3-дюймовий дисплей мультимедіа.
«Чистий» двигун і задній привід
Цікаво, але GT Supersports отримав винятково ДВЗ — жодної гібридної допомоги. Плюс задній привід замість повного, що також «урізало» вагу.
Під капотом:
- 4.0 V8 biturbo,
- 666 к.с.,
- 800 Нм,
- 8-ступенева преселективна коробка ZF.
Розгін 0–100 км/год — 3,7 секунди, що на 0,5 секунди повільніше за актуальну гібридну 782-сильну версію. Максималка — 310 км/год (у гібридного варіанту — 335 км/год).
Коли чекати і скільки коштуватиме
Випуск буде обмежено 500 автомобілями. Замовлення відкриються у березні, виробництво стартує у четвертому кварталі 2026 року. За даними Autocar, орієнтовна ціна — близько 400 000 фунтів стерлінгів, тобто приблизно 22,17 млн грн.