Nissan X-Trail 2025: глобальний фаворит серед сімейних кросоверів

Багато брендів заявляють, що саме їхні позашляховики є найпопулярнішими у світі, і Nissan — один із таких.
Модель X-Trail претендує на цей титул і сьогодні випускається вже у четвертому поколінні.
Якщо врахувати американський ринок, де цей автомобіль продається під назвою Rogue,
то щороку у світі реалізується понад 750 000 X-Trail.

Сімейні покупці обирають цей кросовер за його практичність, комфорт і можливість третього ряду сидінь,
адже він є містким варіантом для тих, кому Qashqai здається затісним.

Еволюція Nissan X-Trail: від перших поколінь до сучасності

Семимісна конфігурація з’явилася не одразу. Перші два покоління X-Trail (2000 і 2007 роки) не пропонували третього ряду сидінь.
Ситуація змінилася у 2013 році, коли дебютувало третє покоління серії T32, яке вперше дало змогу перевозити до семи пасажирів.

Після оновлення у 2017 році попит на X-Trail зріс, а разом із ним і конкуренція:
Peugeot 5008, Skoda Kodiaq, VW Tiguan Allspace та SEAT Tarraco активно зайняли нішу середньорозмірних сімейних SUV.
Саме тому Nissan створив абсолютно нове, п’яте покоління X-Trail (T33), яке вперше представили у 2021 році,
а продажі стартували восени 2022-го.

Досвід водіння: від дизеля до інтелектуального e-POWER

Традиційно більшість продажів X-Trail припадали на дизельні версії, але тепер Nissan повністю відмовився від дизеля.
Модельна лінійка складається винятково з бензинових варіантів, серед яких головну роль відіграє інноваційна система e-POWER
гібрид, який не потрібно заряджати від мережі.

Варіанти силових установок:

  • 1.5 DIG-T (163 к.с.) — базовий турбодвигун із переднім приводом та варіатором Xtronic CVT.
  • e-POWER 2WD (204 к.с.) — електромотор спереду, бензиновий двигун працює лише як генератор.
  • e-4ORCE AWD (213 к.с.) — двомоторна установка з повним приводом, що забезпечує розгін 0–100 км/год за 7 секунд.

Система e-4ORCE забезпечує постійний повний привід і здатна регулювати розподіл крутного моменту між осями менш ніж за 1 мілісекунду.
Завдяки векторизації гальм та рекуперації енергії авто поводиться впевнено навіть на слизьких дорогах.

Інтер’єр і технології: преміальний комфорт та інтелектуальна ергономіка

У дизайні четвертого покоління X-Trail помітно вплив молодших моделей Juke та Qashqai
зокрема, у фірмовій решітці радіатора та фарах. Але головний прорив відбувся всередині.

Якість матеріалів тепер відчутно вища, з’явилася м’яка шкіряна оббивка у топових комплектаціях,
а також цифрова екосистема екранів:

  • 12,3-дюймовий центральний дисплей із підтримкою Amazon Alexa;
  • 12,3-дюймова панель приладів;
  • 10,8-дюймовий проекційний дисплей.

Практичність і простір

Можна обрати п’яти- або семимісну версію. Другий ряд має розсувні сидіння,
а третій ряд призначений переважно для дітей чи дорослих до 175 см зросту.

Пасажири задніх рядів отримали окремий клімат-контроль, USB-порти та сонцезахисні шторки.
Об’єм багажника — 585 літрів, що на 20 літрів більше, ніж у попередньої моделі,
а центральний люк для лиж робить перевезення довгих предметів ще зручнішим.

Технічні характеристики Nissan X-Trail 2025

Параметр Значення
Покоління / Серія П’яте / T33
Тип кузова SUV (5 або 7 місць)
Двигуни 1.5 DIG-T (163 к.с.) / e-POWER (204–213 к.с.)
Тип приводу Передній або повний (e-4ORCE)
Коробка передач Автоматична (Xtronic CVT)
Розгін 0–100 км/год Від 7,0 до 9,6 с
Максимальна швидкість ~180 км/год
Витрата пального (WLTP) 6,3–6,8 л/100 км (залежно від версії)
Довжина / Ширина / Висота 4680 / 1840 / 1720 мм
Колісна база 2705 мм
Об’єм багажника 585 л (до 1380 л зі складеними сидіннями)
Кліренс 205 мм
Маса споряджена 1715–1880 кг
Тягове зусилля (макс. причіп) До 1800 кг (e-4ORCE)