Багато брендів заявляють, що саме їхні позашляховики є найпопулярнішими у світі, і Nissan — один із таких.
Модель X-Trail претендує на цей титул і сьогодні випускається вже у четвертому поколінні.
Якщо врахувати американський ринок, де цей автомобіль продається під назвою Rogue,
то щороку у світі реалізується понад 750 000 X-Trail.
Сімейні покупці обирають цей кросовер за його практичність, комфорт і можливість третього ряду сидінь,
адже він є містким варіантом для тих, кому Qashqai здається затісним.
Еволюція Nissan X-Trail: від перших поколінь до сучасності
Семимісна конфігурація з’явилася не одразу. Перші два покоління X-Trail (2000 і 2007 роки) не пропонували третього ряду сидінь.
Ситуація змінилася у 2013 році, коли дебютувало третє покоління серії T32, яке вперше дало змогу перевозити до семи пасажирів.
Після оновлення у 2017 році попит на X-Trail зріс, а разом із ним і конкуренція:
Peugeot 5008, Skoda Kodiaq, VW Tiguan Allspace та SEAT Tarraco активно зайняли нішу середньорозмірних сімейних SUV.
Саме тому Nissan створив абсолютно нове, п’яте покоління X-Trail (T33), яке вперше представили у 2021 році,
а продажі стартували восени 2022-го.
Досвід водіння: від дизеля до інтелектуального e-POWER
Традиційно більшість продажів X-Trail припадали на дизельні версії, але тепер Nissan повністю відмовився від дизеля.
Модельна лінійка складається винятково з бензинових варіантів, серед яких головну роль відіграє інноваційна система e-POWER —
гібрид, який не потрібно заряджати від мережі.
Варіанти силових установок:
- 1.5 DIG-T (163 к.с.) — базовий турбодвигун із переднім приводом та варіатором Xtronic CVT.
- e-POWER 2WD (204 к.с.) — електромотор спереду, бензиновий двигун працює лише як генератор.
- e-4ORCE AWD (213 к.с.) — двомоторна установка з повним приводом, що забезпечує розгін 0–100 км/год за 7 секунд.
Система e-4ORCE забезпечує постійний повний привід і здатна регулювати розподіл крутного моменту між осями менш ніж за 1 мілісекунду.
Завдяки векторизації гальм та рекуперації енергії авто поводиться впевнено навіть на слизьких дорогах.
Інтер’єр і технології: преміальний комфорт та інтелектуальна ергономіка
У дизайні четвертого покоління X-Trail помітно вплив молодших моделей Juke та Qashqai —
зокрема, у фірмовій решітці радіатора та фарах. Але головний прорив відбувся всередині.
Якість матеріалів тепер відчутно вища, з’явилася м’яка шкіряна оббивка у топових комплектаціях,
а також цифрова екосистема екранів:
- 12,3-дюймовий центральний дисплей із підтримкою Amazon Alexa;
- 12,3-дюймова панель приладів;
- 10,8-дюймовий проекційний дисплей.
Практичність і простір
Можна обрати п’яти- або семимісну версію. Другий ряд має розсувні сидіння,
а третій ряд призначений переважно для дітей чи дорослих до 175 см зросту.
Пасажири задніх рядів отримали окремий клімат-контроль, USB-порти та сонцезахисні шторки.
Об’єм багажника — 585 літрів, що на 20 літрів більше, ніж у попередньої моделі,
а центральний люк для лиж робить перевезення довгих предметів ще зручнішим.
Технічні характеристики Nissan X-Trail 2025
| Параметр | Значення |
|---|---|
| Покоління / Серія | П’яте / T33 |
| Тип кузова | SUV (5 або 7 місць) |
| Двигуни | 1.5 DIG-T (163 к.с.) / e-POWER (204–213 к.с.) |
| Тип приводу | Передній або повний (e-4ORCE) |
| Коробка передач | Автоматична (Xtronic CVT) |
| Розгін 0–100 км/год | Від 7,0 до 9,6 с |
| Максимальна швидкість | ~180 км/год |
| Витрата пального (WLTP) | 6,3–6,8 л/100 км (залежно від версії) |
| Довжина / Ширина / Висота | 4680 / 1840 / 1720 мм |
| Колісна база | 2705 мм |
| Об’єм багажника | 585 л (до 1380 л зі складеними сидіннями) |
| Кліренс | 205 мм |
| Маса споряджена | 1715–1880 кг |
| Тягове зусилля (макс. причіп) | До 1800 кг (e-4ORCE) |