Новий Mazda CX‑5 2025: що змінилося в популярному кросовері
Новий кросовер найпопулярнішої моделі — Mazda CX‑5 — з’явиться на європейському ринку до кінця 2025 року. Це перші великі метаморфози з автомобілем за останні десять років. Машина отримала модифіковану платформу, гібридну силову установку, більш просторий салон і розширений набір цифрових рішень.
Дизайн і габарити в CX‑5
Mazda CX‑5 дісталась оновленого екстер’єру у фірмовому стилі Kodo Design. Нова версія зберегла впізнаваний силует, але стала помітно виразнішою. Колісна база зросла на 115 мм — до 2815 мм. Довжина новинки становить 4690 мм (+140 мм порівняно з попереднім поколінням), ширина — 1860 мм (+20 мм), а висота — 1695 мм (+5 мм). Збільшені габарити не лише вплинули на пропорції кузова, а й принесли практичні поліпшення. Так, виросли дверні прорізи — це спростило посадку та висадку пасажирів, особливо на другий ряд. Це була одна з найбільш частих претензій до попередньої версії автомобіля. У компанії підкреслили, що CX‑5 тепер пропонує один із найбільш просторих задніх рядів у класі. Зміни торкнулися також багажного відділення: задні двері стали трохи ширшими і на 1,3 см нижчими, що полегшує завантаження. Сам відсік тепер на 5 см довший і на 2,5 см вищий. Передня частина відрізняється унікальною передньою панеллю з багаторівневими фарами. Mazda обіцяє, що новий дизайн буде використовуватись і в інших моделях. Фірмова решітка радіатора Wing також стала гострішою. Покупці зможуть вибрати 19‑дюймові диски особливого дизайну в топовій комплектації. У оформленні кормової частини з’явилися елементи, які перегукуються з кросовером Mazda CX‑90. Ззаду з’явилася нова емблема MAZDA великими буквами, яка красується на кришці багажника, а задні ліхтарі обзавелися гострішою формою. CX‑5 став виглядати стримано, але технологічно. За словами представників бренду, «нове покоління не прагне до візуальної революції, роблячи ставку на продуману еволюцію і покращення впізнаваних рис». До речі, флагманський колір Soul Red Crystal Metallic залишився в палітрі.
Технологічний Інтер’єр Mazda CX‑5
Найпомітніші зміни в новому поколінні Mazda CX‑5 відбулись у салоні. Центральним елементом інтер’єру є збільшений 15,6‑дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи. Це найбільший дисплей серед усіх моделей Mazda на сьогодні. Він працює на платформі Google Built‑In і підтримує ключові сервіси Google, включно з голосовим помічником Google Assistant, навігацією Google Maps та керуванням різними функціями автомобіля за допомогою голосових команд. Фізичні елементи керування на центральній консолі, включаючи традиційний контролер і ручку гучності, зникли. Тепер функції доступні через сенсорне меню або за допомогою інтерфейсу на оновленому кермі з сенсорними кнопками та тактильною зворотної дією. Важливим доповненням став панорамний люк, який збільшує приплив природного світла та візуально розширює простір салону. Також в інтер’єрі з’явилась налаштована фонова підсвітка з сімома кольоровими варіантами — від нейтральних відтінків до більш насичених. Новий CX‑5 отримав розширений комплекс систем допомоги водієві. До складу увійшли електронні асистенти з новими функціями останнього покоління інтелектуальної системи безпеки Mazda.
Двигун в новій Мазда CX5
Mazda CX‑5 стане першою моделлю бренду, яка отримає нову гібридну установку Skyactiv‑Z, розроблену інженерами Mazda. На відміну від раніше представленого CX‑50 Hybrid, що використовував гібридну технологію Toyota і випускався на спільному заводі в Алабамі, нова силова установка — власна розробка компанії. Характеристики Skyactiv‑Z поки що не розкрито, проте Mazda стверджує, що новий 2,5‑літровий гібрид стане повноцінною заміною знятого з виробництва турбованого Skyactiv‑G. Основний акцент зроблено на поєднанні економічності та динаміки. Базова версія CX‑5 як і раніше оснащується атмосферним 2,5‑літровим бензиновим мотором потужністю 187 к.с. Також тепер усі версії моделі комплектуються системою повного приводу i‑ACTIV AWD — передньопривідні модифікації повністю виключені з лінійки. Трансмісія — колишній 6‑ступеневий «автомат».