Дизайн Geely Monjaro
Думаю, ніхто не буде сперечатися, що Geely Monjaro — це саме той випадок, коли китайський автомобіль може виглядати по-справжньому європейським. Тут немає викликаючих гострих ліній, ні надмірно футуристичних рішень з оптикою, дифузорами чи сплітерами. Перед нами класичний позашляховик з елегантним і збалансованим силуетом. Його образ відразу говорить про статус власника: упевненість, смак і відсутність показної розкоші. Автомобіль помітно вирізняється своїми габаритами, але при цьому виглядає гармонійно. Великий кузов не створює враження важкого бегемота, навпаки — усі пропорції ретельно вивірені. Спереду увагу привертає масивна решітка радіатора, доповнена вузькими світлодіодними фарами та великим повітрозабірником. Такий дизайн натякає на спортивний характер, але без надмірної агресивної виразності — строго в рамках преміального стилю. Окремої уваги заслуговує щедре використання хромованих елементів. Вони підкреслюють динамічні лінії кузова й додають автомобілю дорогого вигляду. Жодного надміру — блиск саме стільки, скільки потрібно. Задня частина автомобіля виконана не менш ефектно. Єдиний стоп-сигнал, який з’єднує задні ліхтарі, одразу викликає асоціації з сучасними моделями Audi. Це дизайнерське рішення робить Monjaro стильним і сучасним, додаючи йому відчуття технологічності і преміальності.
Інтер’єр Geely Монджаро
Переміщаємося в салон “Джили Монжаро”, і перше, що відчуваєш за кермом, — неймовірний комфорт водійського крісла. Воно м’яке, немов у старого американського седана, створюючи відчуття затишку і розслабленості. Але тут є важлива відмінність: незважаючи на м’якість, сидіння забезпечує відмінну бічну підтримку. Навіть на крутих поворотах або при активній їзді ти почуваєшся впевнено і надійно зафіксованим.
Ергономіка салону теж заслуговує на високу оцінку. Керм має оптимальну товщину: він зручно лежить у руках і при цьому не закриває цифрову панель приладів. Остання виконана в лаконічному стилі, з чіткою індикацією всіх ключових показників. Усе важливе розташоване по центру, що дозволяє швидко зчитувати інформацію навіть на великій швидкості. Geely Monjaro йде в ногу з часом, тому в салоні встановлено одразу три екрани: центральний для мультимедійної системи, окремий дисплей для переднього пасажира та уже згадана панель приладів. Однак любителям класики також буде чим порадувати. Основні елементи керування виведені на фізичні кнопки. Це зручне і практичне рішення: не треба відволікатись на сенсорні панелі, щоб увімкнути клімат-контроль або налаштувати аудіосистему.
Матеріали оздоблення салону підкреслюють преміальність Monjaro. Кожен елемент виконаний з увагою до деталей. Кермо обтягнуто якісною шкірою, крісла приємно м’які на дотик, а обробка передньої панелі та стелі виглядає дорого і відчувається так само. Тут не виникає враження, що виробник десь зекономив — всі поверхні тішать тактильно і візуально. Ще один плюс — продуманість простору. В салоні вистачає місць для зберігання дрібниць: зручні ніші під смартфон, підсклянники для пляшок, відділення для дрібниць і павербанків. Усі речі, які можуть знадобитися в дорозі, легко знайдуть своє місце. Позаду місця також дуже багато. Навіть три великих пасажири без проблем розмістяться на другому ряді, не впираючись ні ногами, ні головою. Майже не забули — навіть ззаду є підігрів. Тож не замерзнеш і в найсильніший мороз.
Тест-драйв Джелі Monjaro
Запускаємо двигун і вирушаємо в дорогу. Geely Monjaro створено на подовженій платформі CMA, яку можна зустріти у Volvo XC40. Спереду встановлені стійки McPherson, а задня частина спирається на чотириричажну підвіску. Ці компоненти забезпечують вражаючу керованість. Monjaro впевнено тримається на рівні сучасних європейських автомобілів, демонструючи стабільність і точність у русі.
Серцем кросовера служить 2‑літровий турбований бензиновий двигун JLH‑4G20TDB, який розвиває 238 к.с. і 350 Нм крутного моменту. Цей агрегат, вже знайомий власникам Tugella, є ліцензійною версією перевіреного часом Volvo B4204T. Він впевнено тягне машину з низьких обертів, хоча на початку відчувається невеличка турбояма. При активному розгоні мотор швидко виходить на повну потужність, але “вибухового” старту, характерного для деяких автомобілів VAG‑групи, тут немає. Launch‑контролю ми не виявили, але навіть без нього Monjaro стартує жваво. Коробка передач — 8‑ступінчастий «автомат» Aisin, перевірений часом і відомий своєю надійністю. При правильному обслуговуванні цей агрегат прослужить довгі роки. У наших тестах коробка показала себе чудово: плавне переключення передач у міських пробках, чітка реакція на різке прискорення і гальмування на трасі. В спортивному режимі перемикання стають відчутно різкішими, що додає драйву. На засніженій трасі Monjaro залишив приємні враження, хоча керованість у таких умовах не ідеальна. Машина впевнено слідує за поворотом керма, але значна вага дає про себе знати: задня частина трохи підтормовує з дорівнюванням. Тим не менш, це не критична проблема, а скоріше особливість більшості кросоверів цього сегменту. Головна перевага Monjaro — це комфорт. Незалежно від швидкості, в салоні майже не відчуваються вібрації, а шумоізоляція приємно дивує. Можеш спокійно спілкуватись шепотом, навіть на високій швидкості.
| Параметр | Значення |
|---|---|
| Двигун | 2.0 л, бензиновий, турбований |
| Потужність | 238 к.с. |
| Крутний момент | 350 Нм |
| Привід | Повний |
| Коробка передач | 8-ступінчастий автомат (Aisin) |
| Витрата палива (середня) | 8.5 л/100 км |
| Довжина | 4770 мм |
| Ширина | 1895 мм |
| Висота | 1689 мм |
| Кліренс | 210 мм |